Alla inlägg den 18 april 2012

Av Ingeborga - 18 april 2012 22:26

God kväll!
Har varit mycket tröt och grinig idag.. ville inte åka till skolan,, ville stanna hemma och sova i stället...
Men ja, jag åkte till skolan för att jag lovade att sminka en kille från Ny musik, han och andra hans klaskompisar kommer att ha en konsert idag,, så ja,, det blev så.. åkte till skolan och sminkade honom.. Han var en av The kiss , vet inte riktigt vad han var,, men sminkade honom ganska bra,, tycket jag....
   
Så jag har haft en ganska bra dag endå... Har lite andra grejer som gör mig sur och ledsen,, men jaa,, det blir som det blir.. orkar inte skirva om det nu...
Kan bara säga att det finns människor som är inte smatra,,, såna som skiter i alla andra,,, och om någon skiter i mig bara för att,, då blir jag ledsen och sur,, för att gillar inte det... :(
Men jag hoppas att ni kommer att ha en bra kväll! :) See you laiter... :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Its just me..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar ni läsa om på en blogg???
 relation
 Tjejer
 Killar
 Kläder
 Smilnk
 Kultur
 Religi
 Party
 sex
 Något annat..
 Djur
 Kompisar
 vårdag
 Ingen aning
 Kolla på bilder..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards