Alla inlägg den 4 april 2012

Av Ingeborga - 4 april 2012 20:13


mmmm,, hade gärna velak köpa såna klader,,, men jaaa,, det är lite begränsat här,, bör ju på landet,,, klakskor kan jag inte ha,,, så fina kläder är svårt att ha på mig,, tycket att det passar inte riktigt tillsammans med sportskor,, nej nej nej! :)



 




  :)
Ska åka till Lettland och köpa kläder där tor jag... Måste ju köpa not.. Här är det ganska svårt att hitta tycker jag!!! :)
Men om jag kommer hitta något mer,,, kommer lägga up! :)

Av Ingeborga - 4 april 2012 18:55

Nu är det påsk lov i skolan, gott gott gott! Äntligen har ingen skola, kan sova och festa lite, annars har jag inte kraft festa efter skolan! :) Tänkte att det finns en bra låt som är nästan om mig,,, Så kanske tänker min pojkvän,, hihihihi,,, Men nej,,, :) :) Bara lite för skojs skul har hittat en video,,, :) En gammal låt,,, men ni kommer att känna igen den.... Det lovar jag! :) :) :)
Och annars har jag haft ett bra dag i skolan,, för att det var sista dagen,, tänker bara på att nu kan man ta det lugnt,,, finns ju lite läxor som måste fixa ,, men jaa, det kommer att bli bra! :) :) Har ingen tema alls för denna här artikeln, men jag tror att alla ni är glada att nu blir det en liten paus i skolan eller på jobbet, så man kan göra lite roliga grejer.. Bara väder kunde varit lite bättre, men man kan inte ha allt... :) :) :) Hoppas att ni får en bra dag... :) Kanske skriver något mer ikväll... Om jag kommer på ett spånnande grej... :) :) Men så länge säger jag Byeee....



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Its just me..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar ni läsa om på en blogg???
 relation
 Tjejer
 Killar
 Kläder
 Smilnk
 Kultur
 Religi
 Party
 sex
 Något annat..
 Djur
 Kompisar
 vårdag
 Ingen aning
 Kolla på bilder..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards