Alla inlägg den 8 april 2012

Av Ingeborga - 8 april 2012 23:21

God kväll!

Har hatf en lång dag idag, har varit hos min mammas kopmis, hon bor ute i Svartedalen, det var så fint där. mycket fint faktiskt.. Så vi gick lite runt i skogen där, och ja, märkte att jag hade varit där förut, och kom på att ja, var där med min galma klass, vi åkte och fiskade där... Så det var en positiv uplevelse.
Men annars är lite sur för att det går inte så som det måste...
Brände lite min ansikte, så har en sår vid munnen, och det är inte fint... gör skit mycket ont, kan inte prata riktigt,,, asså skit... :( :( :(
Var ju i göteborg på fredag med mina kompisar,, det var super trävligt... Så måste göra det lite oftare..... Men faktiskt har ingenting att skirva idag... är så jälva tröt, imorgon måste vakna tidigt,, ushhh....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Its just me..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar ni läsa om på en blogg???
 relation
 Tjejer
 Killar
 Kläder
 Smilnk
 Kultur
 Religi
 Party
 sex
 Något annat..
 Djur
 Kompisar
 vårdag
 Ingen aning
 Kolla på bilder..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards