Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Senaste dagarna....

Av Ingeborga - 25 april 2012 23:10

God kväll alla! :) :)

Har haft lite konstiga dagar faktiskt.. Har varit mycket sur, ledsen och glad. Samtidigt tröt och pigg. Så det är ganska svårt att sammanfatta allt.. :)
Men har lärt mig lite grejer under 3 dagar som har gått i denna här veckan.
Om man börjar med skolan, jag kan säga att det går bara bra. På måndag kändes det inte så, för att
1) jag var inte på bästa humor.
2) En tjej från min klass gjorde mig skit sur. ( Det påminn mig om två tjejer som gick i min klass när jag gick i 8an. Det var faktikst ganska roligt. Fanns två tjejer som var poppis i min klass, alla killar gillde dem. Jag var en vanlig tjej som umgicks med alla och faktikst det gick mycket bra.. (hade super klass i lettland). Men dem två tjejer var inte så glada över det. Asså , det håll på faktiskt många år, men 8an blev det värst. Så dem gillade att snacka skit om mig, men jag var äldst i klassen så dem vågade inte säga det till mig själva, så jag fick höra det från alla andra. Så en dag jag blev mycket sur och sa till en av tjejerna( hon var en riktig fitt*) att om hon kommer snacka skit om mig jag kommet att slå sonder henne. Jag visste inte vilka konsekvenser detta kommer att lämna. Men nåsta dag hon kom inte till skolan, och sen var hon inte i skolan en vecka. Men andra tjejen som var hennes bästis då var i skolan. Sen en dag när vi hade Bild lektion, ringre hennes mamma och började att svära på mig, och jag blev så sur att jag sa att jag kommer att slå sonder henne med och så jag avslutade samtalet med hennes mamma och blev ennu surare för att tjejen hade berättat att jag har gjort hemska grejer i skolan. Så sen fick jag prata med rektor och alla andra i skolan för att dom två tjejerna var rädda från mig.. Och jaa, jag gjörde ju ingenting, asså ska inte slå små tjejer, eller hur,, men ibland man kan få lite respekt från dem. Måste bara hitta rätt grej.. Så efter två veckor dom var tillbaka i skolan,, inte med klackskor längre, så jag förmig att dom var fortfarande rädda och att i fall jag hade velat springa efter dem, så dom hade tänkt att det blir mycket lättare att spirnga i sportskor. Och fortfarande jag skrattar åt det.. Men jag kan ju inte lysna på skit snack,, och ingen kommer att leka med mig,, jag är ingen bebis, så jag gillar att folk tar mig på allvar.... Så ja,, bråkade lite med en tjej från min klass, men jag blev så trot på henne, att jag fick säga rakt in i ansiktet vad jag tycket och tänker.. Och nu är det lugnt i skolan, hon pratar inte med mig, det är tyst, hon skojar inte längre om mig, så jag känner mig bra... :) :)
och igår var jag så tröt och jaa,, jag tänkte mycket på det,, men jaa, nu vet jag att det är bara bra.... Men igår var jag hemma.. Somnade bara vid 05.00 ungefär så jag orkade inte gå till skolan,, Men idag har jag varit i skolan och det har gått ganska okej,, kan man såga.. :) :) :)
Och nu min katt och jag ska gå sova.. :) Min katt är best, Det lovar jag.. Om ni hade träffat honom, ni  hade gillat honom lika mycket som jag gör! :) God natt alla! :) ha en super bra kväll så länge! :)
  <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingeborga - 4 oktober 2012 22:20

hello!Min dag har varit okej. Har haft en ganska bra skoldag med frukost och allt. Efter skolan åkte jag hem till min kille, städade lite upp hans lägenhet. Sen träffade jag min kompis Andrea som jag har kännt ganska länge, vi gick i samma skola...

Av Ingeborga - 3 oktober 2012 22:29

hello! En helvetes bra dag. (tror jag). :D Visst, väder har varit bajs men men men.. Det är ju inte hela livet eller hur? Mår ganska bra. Skolan gillar jag inte,, känns att allt går bara snett. Men annars funkar ju allt bra. Har gjort lite...

Av Ingeborga - 27 september 2012 16:47


Hello!Är fortfarande sjuk. Gick till skolan idag men mådde så jävla dåligt så jag åkte hem,, Sen dess har liggat i soffan och kollat på Gossip Girl.Ska äta nåt lite senare och sen blir det soffa igen.     ...

Av Ingeborga - 26 september 2012 22:11


Hello!Har varit sjuk nu i kanske två dagar. I alla fall har inte mått så bra. Men sånt hender för alla.. Har fått vila lite hemma i soffan och det har varit skönt. Men måste ju till Jävla skolan imorgon..Orkar inte med folk men måste. Det är typ ...

Av Ingeborga - 16 september 2012 21:40

God kväll!Det har vairt så mycket på gång så jag hade inte riktigt tid att skirva.. Men men men.. sommaren har varit lång och det har hänt mycket.. Har varit i Lettland. Besökte mina kära vänner...         Varit på en träff med min gamle ...

Presentation


Its just me..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar ni läsa om på en blogg???
 relation
 Tjejer
 Killar
 Kläder
 Smilnk
 Kultur
 Religi
 Party
 sex
 Något annat..
 Djur
 Kompisar
 vårdag
 Ingen aning
 Kolla på bilder..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards