Alla inlägg under oktober 2012

Av Ingeborga - 4 oktober 2012 22:20

hello!
Min dag har varit okej. Har haft en ganska bra skoldag med frukost och allt.

Efter skolan åkte jag hem till min kille, städade lite upp hans lägenhet.

Sen träffade jag min kompis Andrea som jag har kännt ganska länge, vi gick i samma skola i Kungälv och sen dess vi har varit mycket bra kompisar.

Så vi köpte lite godis och gick hem till min kille. Satt på en mysig film - the fift year engeigement tror jag den hette.

Under filmens gång kom hem min kille också, vi kollade ferdigt på filmer. Andrea åkte hem.

Så efter en stund jag packade mina grejer och bad min kille köra mig hem. Det gjorde han. jag packade snabbt min väska, ska ju praktisera nu nästa vecka så ska vara hos honom den perioden. Så ahn körde mina såker hem till honom. Så dagen har varit hur bra som helst.

Nu ska jag duscha och sova.   

ska ju till skolan imorgon.. Yes... det är fredag imorgon.. skönt!

God natt.. :) Byee..   


Av Ingeborga - 3 oktober 2012 22:29

hello!

En helvetes bra dag. (tror jag). :D

Visst, väder har varit bajs men men men.. Det är ju inte hela livet eller hur?

Mår ganska bra.

Skolan gillar jag inte,, känns att allt går bara snett. Men annars funkar ju allt bra.

Har gjort lite hår i skolan. Har haft lite manikyr också så allt går ju frammåt  - visst.

Men det finns grejer som bara suger ut allt min kraft - FOLK!

Ju storre skolan är ju jobbigare det är.

För vissa är ju det hur bra som helst men inte för mig.

Gillar att känna alla runt om kring mig men det går ju inte om i en skola finns mer den 1000elever...


Men skit i det.


Livet hemma går så där. Det finns bra dagar och dåliga dagar, men så är det nog för alla..

Lite bilder från mina senaste dagar..

Var på en kvälls fika med min tjej.. :) :) :D

   



Så har det varit lite goda frukostmakor i skolan... mmm.. :) Gott! :)

 


Men nu är det dags att sova.. skolan imorgon.. måste ju ha ork för det också! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Its just me..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar ni läsa om på en blogg???
 relation
 Tjejer
 Killar
 Kläder
 Smilnk
 Kultur
 Religi
 Party
 sex
 Något annat..
 Djur
 Kompisar
 vårdag
 Ingen aning
 Kolla på bilder..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards