Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ingeborga - 2 april 2012 23:58

Ja, nu är jag här tillbaka, bara med en annan namn och inte längre med salongen!
Men ja, nu kan jag bli hur sur som hest, ingen kan dömma mig, tror jag!

Jag är skit sur idag, vet inte varför blev det så, eller ja, jag vet faktiskt.
Hela dagen i skolan gick det bra, var glad och pigg hela jävla dagen. Tills jag kom hem.
Jag känner mig så trot varje gång jag kommer hem, jag vet att här kan jag inte släpna av, vill bara vara ensam i mitt hus men det blir inte så. Jag har en underbar  katt som jag älskar, han är en av bästa som jag har, bästa djur a alla fall...
Men asså, jag vet inte hur länge jag kommer att orka kämpa för någon bra, jag vill leva en lycklig liv, inte här med allt skit som händer rund om kring. Det är inte mitt val, jag sitter fast här, ingenting är mitt, bara såna små skitgrejer som jag har köpt på loppis eller i affären. Men ingenting annat. Jag känner mig så jälva beruende. Vill inte ens hälsa på den jävla gubben som sitter i andra huset. Jag hatar honom mycket. Han är inte en bra människa.. Förut när jag var liten, jag tyckte om honom,, för att då drack han inte så mycket som nu, och nu är jag äldre och ser honom med nya ögon...
Och är så sur på min mamma, hon vill ge upp, jag fattar inte varför måste hon göra det. Hon vill ju inte själv stanna här, men hon vill inte kämpa för bättre liv. Jag fattar inte varför hon vill inte.. Allt är för svårt för henne, men det blir ju inte bättre om man kommer att stanna här! Jag ville gärna flytta till en annan ställe, till en liten lägenhet, bara ett rum, jag behöver ingenting mer, bara så det är lugnt, så jag måste inte tänka på allt skit. Annars det är inte kul om man vill gå hämta mat från kylskåpet, och där sitter han och frågar - are you stealing my food? Jag kan inte uttrycka det så bra på svenska.. men jaa, ni fattar vad jag menar... Det är bara helvete... orkar inte vara här länge! Och här var det dröm om lyckligt liv på landet... men jaa, det blev bara skit.. Så är det när man vill ha för mycket... Bättre ha mindre men leva lyckligt! Tycer jag!!!!!!!!!!!
Nu ska jag sova nog, men ja, jag kommer tillbaka,, och då ska jag berätta lite mer om hur har jag haft det förut... Byee..
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Its just me..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar ni läsa om på en blogg???
 relation
 Tjejer
 Killar
 Kläder
 Smilnk
 Kultur
 Religi
 Party
 sex
 Något annat..
 Djur
 Kompisar
 vårdag
 Ingen aning
 Kolla på bilder..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards